22.10.2015

Change 9 - dag 1

Hei i natten.
Titter innom for å fortelle at jeg startet opp med C9 i dag! Planen var i morgen,fredag, men siden jeg hadde langdag på jobben var det greit å starte allerede nå. Jeg skjermer jentene for prosjektet mitt, og er heldigvis på jobb rundt middagstider de to første dagene, som virkelig er kick-starten. Dag 3 kommer det litt mer mat inn i planen så da går hverdagen nesten som normalt. Uten spørsmål hvorfor mamma ikke spiser.

Jeg startet dagen med joggetur i marka på tom mage. Dette var jeg vant til fra før, så løpeturen var kjempeherlig. Frisk start på dagen, og hodet føles så klart etterpå. Deretter har det vært en shake, samt aloe vera juice og kosttilskudd i dag. Jeg har ikke kjent på sultfølelse, men merker at magen ikke er vant til så mange timer uten noe å jobbe med. Har drukket mange liter vann og tenker minst mulig på sultfølelsen. En dag til skal jeg klare så lett som bare det. En gulrot ble det fra fri-listen, så synes jeg klarte første dag med glans.

Som mange sikkert har fått med seg er C9 virkelig populært om dagen. "Alle" holder på, enten de har tatt den tidligere, eller prøver den for første gang. Er du i tvil - prøv den =) Med Forevers 90 dagers fornøydhetsgaranti er det ingen tvil i mine øyne =) Og sliter du med motivasjon så hjelper jeg gjerne med det.

Nå skal jeg finne senga og kjenner meg supermotivert til en ny dag på change 9 i morgen. For vil man ha forandring må man jaggu jobbe - både med trening og mental motivasjon
Øverst fra venstre C9 pakken i sin helhet. t.h: Min nye bestevenn: aloe vera gel
nederst fra venstre: nøye planlagt gjennomføring - shake og smoothieglass med gel som passer vesken

Eventuelt kan du legge igjen mailadresse her så sender jeg deg mer info =)

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag