08.09.2015

Vårt nye stuebord

Hei dere!
Da er jeg tilbake på jobb etter en fantastisk flott og givende messe med Life-gjengen. Spennende foredrag, mye inspirasjon, litt for lite søvn og alt for mange drikkebonger. Men gøy var det, uten tvil.

Uken her startet med fridag. Etter jeg hadde levert barna på skole og barnehage dro jeg hjem for å dra inn det nye stuebordet som hadde stått ut og tørket i nesten en uke. Så gøy å få det på plass, men litt usikker på fargen. Dessuten synes jeg fortsatt det lukter litt for mye, så mulig jeg må gjøre enda mer på det før jeg kan si meg helt fornøyd, men jeg synes iallefall det ble ganske tøft og litt mer kontraster til den ellers ganske klassiske stilen. 

post signature

2 kommentarer:

  1. Ble kjempefint det bordet:)
    Passet perfekt syns jeg, liker når man røffer opp stilen med noen elementer, som du har gjort med både bordet og Globoen :))

    Flink er du!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk ♥
      Ja, kjenner det gjør godt å få inn litt kontraster. Fra å være helt klassisk hvit med sølv detaljer, få inn litt grått og nå etterhvert litt grovere materialer er spennende, og det kjennes veldig "meg" ut så det må bare bli bra =)

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag