03.09.2015

Thursday inspiration

Hei og god torsdag.
Jeg er akkurat ferdig med helgavasken og venter innrykk av jentenes tante og onkel, de skal nemlig bo her i helgen. Jeg reiser til Oslo og Fornebu i morgen tidlig for å være med på årets Life kick-off.

Når Arild har reist på jobb får jeg trang til å gjøre om her hjemme. Jeg har blant annet ryddet bua, ommøblert i kjellerstua, hengt opp hyller og diverse på de siste turene, og nå har jeg snekret nytt sofabord og ser på nye farger til stuen. Et hjem jeg virkelig blir inspirert av er BoNaturlig. Så utrolig fine farger, en blanding av lyst og mørkt, hardt og svalt, grove detaljer og myke puter. 
Det må være torsdagens inspirasjonsbilde fra meg.

Blogges over helgen


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag