15.09.2015

Our house

Nå er det bare minutter til far i huset kommer hjem for to uker fri i turnusen sin! 
Både store og små gleder seg veldig til å bli fulltallig igjen, og vi har brukt ettermiddagen til å rydde og gjøre klart litt slik at vi bare kan slappe av de kommende dagene. Med rydding og vasking kommer det også litt styling inn i bildet, og når jeg først har begynt å flytte på èn ting,  får det meste av interiøret ny plass. Så her kommer noen bilder av vår stue slik den er i dag

Litt blått har sneket seg inn, og flere sorte detaljer er på plass. Etter mange år med utelukkende hvite og sølv detaljer er det godt å få litt dybde og kontraster iform av sort og kobber. Har vurdert å male over tapeten og kortveggen som hylla henger på, men fått beskjed om å roe meg ned litt, da vi har både et soverom og et bad som hyler etter oppussing, så da får jeg bare være snill pike og smøre meg med tålmodighet. Så får vi se hvilke impulser jeg får etter han har reist på jobb igjen. Lettere å be om tilgivelse enn tillatelse, har jeg funnet ut.  Hehe




post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag