05.08.2015

Globo

Hei dere! Halvveis i uka allerede og jeg har min andre arbeidsdag etter ferien. Trøtt, men det er godt å være igang med hverdagen. Vi har hatt en fin oppstart og tilvenningen har gått bra til begge jentene så langt. Tuva treffer mange kjente fjes på SFO og Live er endelig sammen med storungene på Tuvas tidligere avdeling. De har plutselig blitt så store!

Hjemme begynner jeg å forberede meg på høsten. Titter mye på interiør og farger og noen favoritter er allerede på vei hjem i postkassen vår. Jeg har lyst til å bryte litt med mer farger i år, men hvordan det blir vet jeg ikke enda. Denne lysestaken fra Kähler har jeg sett på lenge, og da jeg så den i et bryllup i sommer var jeg ikke i tvil. Den er så stilig og tøff, og jeg tror den vil passe fint her hjemme. 




post signature

2 kommentarer:

  1. Den er tøff ja:)
    Her er høstens "wantieslister" allerede laaang, både på interiør og klesfronten:)
    Jeg elsker høst!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er virkelig noe som skjer når høsten kommer. Jeg gleder meg til å se =)

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag