17.08.2015

Førsteklassemamma!

Hei i natten!
Nå er dagen overstått, jeg har blitt mamma til en førsteklassing! 
Vi er ferdig med første skoledag, det er fortsatt spennende, men ikke så skremmende med tanke på nye rutiner og oppgaver. Vi har fått sett både kjente fjes i klassen, og noen ukjente. Alle disse skal vi bli bedre kjent med i dagene og årene som kommer. Lekser fikk de allerede første dagen, og vi har feiret med brask og bram etter alle kunstens regler nå i ettermiddag. Man begynner tross alt på skolen bare en gang.

To slitne jenter sovnet i sengene sine i kveld etter både morfaren og oldemor på middag og dessert i strålende sol. Vi er klar for morgendagen som innebærer full skoledag og SFO for eldstejenta.  Nå vår vi virkelig prøvd oss på den nye tilværelsen. Heldigvis kommer kjæresten hjem i morgen og det blir et sett til med armer som hjelper til i hverdagen. Det skal bli godt.
Håper alle skolestartere hadde en fin start

I mangel på andre bilder eller flere ord deler jeg noen av de siste bildene på min Instagramkonto @stinelervik
 
  
 
 
 
post signature

1 kommentar:

  1. Så gøy med skolejente Stine:))
    Det er rart, men stas:)

    Her dro begge mine plutselig avgårde på videregående i går - DET var rat det, herregud så fort som tiden flyr:))

    Kos dere med den nye hverdagen:)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag