25.08.2015

Ebay fails

Jeg handler mye på Ebay!
 Elsker å lete etter nye, billige ting som jeg kan klikke hjem og har spart mye penger på blant annet kakeutstyr og klær til barna. Faktisk har jeg opptil flere kjoler som jeg er kjempefornøyd med selv som ikke kostet mange kronene å skaffe seg. Så gøy å handle noe man faktisk kan bruke og være godt fornøyd med, enda den ikke kostet mer en 100 kroner.

Men, det er et stort men! Det er dessverre ikke alt som er like fint når det plumper ned i postkassen etter noen uker. Mange ting er penere på bildet, og noen ganger tror jeg at jeg glemmer jeg har en annen BMI enn damene som viser fram plagg på Ebay. Og det er det innlegget her skal handle om: Alle bomkjøp på Ebay: her er mine tabber:

 Så stygg at den er fin!?
Det var iallefall det jeg tenkte da jeg klikket den hjem. Jeg har enda ikke funnet ut om jeg elsker den eller hatet den, men uansett er ikke buksa passe og jeg får den bare halvveis opp på lårene enda jeg bestilte i størrelse elefant - takk for den, Ebay

Stripete tights eller tights med mønster synes jeg er så kult. Dessverre funket det dårlig med onesize fra Kina uansett hvor tøyelig den var. Den fikk virkelig fremhevet hver minste cellulit, og de sorte stripene ble lysegrå for å dekke mine lår.  Jeg tok de på bare for å se Arilds reaksjon og hans ord var:
"Obelix":

Jeg skjønner virkelig hva han mener

Fin rosa kjole.
Problemet er at den dekker halve rumpa og jeg kan umulig bøye meg framover i denne uten å blottlegge hele meg. Dessuten får jeg ikke glidlåsen igjen med makt engang. Sikkert sittet kjempefint på om jeg ikke hadde pupper.


Kjøpte en liten gave til kjæresten - Key finder etter noen desperate søk i hjemmet etter hus og bilnøkler. Enkelt var det også, man kunne bare plystre, så begynte den å pipe.
Problemet med denne var at den pep for hver minste lyd. Og med to små i hus er ikke det så rent sjelden heller. Etter ca 10 minutter etter den var pakket opp ble den slått istykker med hammer. Denne gjorde ingen nytte i vårt hjem

Har du noen Ebaytabber du vil fortelle om?
post signature

6 kommentarer:

  1. Haha! Så morsomt. Jo, jeg har også flere feilkjøp fra ebay! Ikke så mye klær, men mye annet rart som er heeeelt feil....!

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, godt å høre det er flere =) Ja, slike ting går som regel rett i søpla! For jalla til å gi bort til noen andre også =)

      Slett
  2. Kjenner meg GODT igjen i dette! På ebay ser alt så pent ut OG det er ubeskrivelig billig, det er med andre ord lett å la seg rive med... Selv har jeg 9 pakker på vei hjem nå, i håp om at det ikke bare er bomkjøp :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, blir fort noen pakker i slengen ja =)
      Lykke til med pakkene, regner med du blir fornøyd =)

      Slett
  3. Hahaha, fantastisk:))
    Jeg har ikke handlet på Ebay jeg, kanskje jeg må sjekke det ut:))
    Er alltid skeptisk til å handle fra utlandet - er så redd for toll og elstrakostnader, hahaha :))

    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det må du! Men pass opp og ikke ha for høye forhåpninger. Har aldri blitt belastet ekstra fra ebay. Ofte er det gratis frakt og om man handler under 350(ink frakt) så er det ikke toll =)

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag