28.08.2015

DIY sofabord

Hei, og fin fredag til alle som titter innom!
Jeg har hatt dagen fri og fått med meg samboeren på Byggmakker for å kjøpe material til nytt sofabord som jeg plutselig har fått for meg at vi trenger. Fra før har vi et Liatorp glassbord fra Ikea, men synes ikke det er så sikkert med tanke på barna. Hvis de skal være så uheldige å gå igjennom det tørr jeg ikke tenke på hva som kan skje med all glasbrottet og de små armene og beina.. Noen småhakk har det også blitt i det, så veldig gøy med et nytt.

Malen på dette bordet fant jeg inne hos Anettes hus. Enkelt, stilrent og jeg tror det kommer til å bli fint hos oss. Bordet måler 120x75x50. Mange av de bordene jeg har sett på rundt om kring synes jeg fort blir for lave. Fredagstaco og avslapping i helgene legges ofte til sofakroken, og da er det greit og ikke bli brettet dobbelt bare man skal ta seg en liten skive potetgull, eller i verste fall ramle ut av sofaen når man strekker seg nedover. Live og jeg har nå skrudd det sammen, og iløpet av de nærmeste dagene må vi pusse og vokse. Kommer tilbake med bilder når det er tatt i bruk

Nå  har vi sendt avgårde kjæresten på nok en seiltur og vi jentene skal kose oss hjemme i helgen. Det blir godt!













 

2 kommentarer:

  1. Så fint det ble!!
    Flink du:))

    Ha en fin kveld♡

    SvarSlett
  2. Det ble veldig fint bord.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag