09.08.2015

Autumn wishlist

Jeg har gitt opp håpet på sommer i år! Kan fortsatt få noen fine varme dager, men det er ingen tvil at det går mot kaldere tider. Vi har selvsagt hatt noen fine dager med sol og sommer, men ikke mer enn to dager sammenhengende, og det har alltid vært en kald vind som ligger å lurer i skyggen. Jeg er derfor innstilt på høst og begynt å forberede meg med tanke på interiør og ønsker i tiden som kommer med lune tekstiler og tente lys.  

Blå har blitt fargen jeg kommer til å gå for i år og gleder meg til å få inn litt mer kontraster og ut med pastellfargene. Under har jeg funnet noen av mine høstfavoritter dette året. Noen ting har jeg allerede, noe er bestilt og andre ting står fortsatt på ønskelisten.

1.Block teppe 2.Globo lysestake fra Kahler 3.Pute med møster fra Ebay (link)
4.Blå velurpute fra Ebay (link) 5.Zigzag pute fra Ebay (link) 6. Hengende potte fra Anne Black
7.Urbania lyshus fra Kahler  8.Aira urne fra Nomi Import
9. Kubus lysestake fra By Lassen 10. Kubus skål fra By Lassen
post signature

1 kommentar:

  1. Det var en fin ønskeliste:))
    Håpe noen går i oppfyllelse!

    HA en fin kveld :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag