10.07.2015

I alle vindens rettninger

I går klokken 17 var det endelig klart for sommerferie! Jentene har hatt en uke sommerferie allerede og nå er det endelig min tur til å være litt hjemme igjen. Eller, det blir først etter denne helgen.

Arild reiste på jobb på tirsdag, Tuva skal på helgetur med pappan sin straks, Live skal til bestemor og bestefar på Hitra og jeg skal til min farmor og farfar. Stage Dolls spiller på Knarren i kveld, og i morgen er det duket for årets Åge fest så denne helgen blir barnefri og avslappende!

Så dere forresten Sommeråpent med NRK i går? Jeg må si jeg var stolt øyværing da jeg så skipet la til havn i mitt barndomsparadis. Jeg er vokst opp rett bortenfor Hopsjøbrygga. I senere år har jeg jobbet på restauranten der og bidratt som frivillig under konserter og arrangementer i senere tid. Så gøy å se. Neste helg tar jeg med jentene dit for Hopsjødagene med sjørøvere, boder, god mat, masse folk og koselig stemning i de gamle bryggene. 

Ha en fin helg folkens =) 
Hilsen spent Stine, som bare skal være Stine i helgen 

post signature

1 kommentar:

  1. KOS deg!
    Deilig å bare være seg selv innimellom ♡

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag