21.07.2015

Ebaytips - Lunchbox

I dag vil jeg komme med et lite Ebaytips til deg som har barn i barnehage eller på skolen. Jeg har tenkt på hvilken matboks jeg ønsker å kjøpe til Tuva og skolestart, og valget falt på disse søtingene fra Ebay. Kommer i 4 ulike farger, og nå som jeg har fått den kan jeg si at kvaliteten virker bra også. Jeg har kun vasket de for hånd så vet ikke om malingen på lokket tåler oppvaskmaskin

De er relativt høye, og inndelt i to rom, noe som gjør det enklere å variere matpakken litt.
Betalte ca 50,- pr stk med frakt, og de kom på ca 2 uker

2 kommentarer:

  1. åh, de var supersøte! Nesten så jeg vil ha en til meg selv, haha <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Veldig søte! Jeg kommer nok til å tyvlåne matboksene jeg ja! Akkurat passe størrelse på de

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag