16.06.2015

Sommernytt


Det er ikke noe som minner som sommer i midt-Norge for tiden. Her har det regnet og blåst hver eneste dag i over en måned, og solen ser vi svært lite til. Faktisk minner det mer om høst, og når jeg ser datoen 16.juni er det lov å bli litt forbanna. Nå bør sommeren komme litt lengre nord!

Men jeg har et håp om at det blir knallvær når vi går ut i ferie om 3 uker, og har derfor bestilt hjem noen sommerfavoritter til jentene og meg. Har vært manko på en del topper i det siste så skal bli godt å fornye garderoben litt. Jentene trenger også nye klær da de vokser så utrolig mye i perioder. Tuva er skolejente og trenger litt nye klær til høsten, Live vil selvfølgelig være lik storesøsteren sin, så vi satt å tittet her en kveld og bestilte til begge to. Mye likt ble det iallefall

Nå er det bare å vente spent på både pakker og sol! Lurer på hvem av delene som kommer først!

post signature


1 kommentar:

  1. Så mye fint!!
    Her har vi og manko på sommerklær, så jeg og snuppa må vel ut å shoppe før ferien;)

    Ha en fin fin dag!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag