10.06.2015

Sommer'n som aldri kom

Vi er snart halvveis i juni, og her i Midt-Norge har vi ikke hatt en eneste sommerdag! Vi har hatt noen få varme dager, men en sur og kald vind. Live stakkar har blitt fortalt at hun har bursdag på sommeren, men allikevel er vi fram med ullundertøy, parkdress og tynn lue i barnehagen. Vet det ikke er noe vits å klage på været, men et lite hjertesukk må jeg få komme med. Èn måned igjen til sommerferie, så jeg håper varmen og sola har kommet til da.

Kjæresten har nok en gang dratt på jobb. Det var mye tyngre denne gangen siden vi ikke vet helt når han kommer hjem. Hvis alt går etter planen drar han rett på seiltur med guttegjengen og kommer ikke hjem før noen dager før en ny runde på jobb. Sånn er det i perioder og vi får bare gjøre det beste ut av det her hjemme før familien er samlet igjen. Vi har snakket om både kino og Pirbadet som belønning for at de hjelper til hjemme. 

Jeg håper dere har hatt en fin start på uka, og jeg har hørt rykter om at sommeren har kommet sør i landet, så det er bare å krysse fingrene og håpe på at det kommer hit også!

 
 
Bilder fra min instagramprofil: Stinelervik

post signature

1 kommentar:

  1. kunne lese i avisen igår at sommeren er kommet til øst og sør men resten av landet må se langt etter sommer i juni *hikst* håper juli er fylt med solen og varmen vi venter utålmodige på;)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag