02.06.2015

Nye interiørfavoritter

Hei og riktig god tirsdag! 
Hvordan har uka vært sålangt?

Jeg er akkurat ferdig med langdag på jobb. Live blir tre år på søndag og svigermor kommer på besøk til oss i kveld og blir ut uka. Det gleder vi oss til! Ellers er det masse baking som står på planen - treåringen er nemlig veldig bestemt og klar i sine bakeønsker så da får jeg bare utnytte muligheten og teste oppskriftene jeg har tenkt å prøve lenge. 

Siden sommeren tydelig lar vente på seg, og jeg har vasket både verandaen og utemøblene står klar til bruk måtte jeg også pynte opp litt inne med nye interiørfavoritter som jeg hentet på postkontoret i dag. Vi kan ikke flytte utendørs riktig enda, ser jeg på værmeldingene. Den flotte Dotsvasen har endelig flyttet inn, sammen med en flott magnoliakvist. Jeg liker det!





post signature

2 kommentarer:

  1. Så utrolig fint det ble :-)
    Er den magnolia-kvisten kunstig? I så fall - hvor er den kjøpt? Jeg leter og leter, men finner det ingen steder.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Silje =)
      Den er kunstig ja - kjøpte den på www.nyttihus.no Masse fin der inne =)

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag