28.06.2015

Du och jag, Live!

Heisann!
Det har plutselig gått en uke siden sist jeg var innom bloggen. Det har ikke skjedd så mye spennende, men dagene har gått i ett, og jeg har ikke hatt motivasjon til noe som helst. Føler meg sliten for tiden og veldig klar for ferie. Helgen som kom var derfor veldig etterlengtet og Live og jeg skulle være sammen, bare oss to. 

Lørdag hadde vi en skikkelig kosedag! Vi sov lenge, lagde rundstykker til frokost før vi trillet oss en tur til City Syd, og endte opp med nye sko, noen leker, drikkeflaske til barnehagen, nye klær, pølse med brød og is, selvfølgelig. Etterpå var vi i skolegården der Tuva starter til høsten og kosa oss ut i finværet. Tror alle lekeapparater ble tatt i bruk, og gøy at mamman ble med også, og ikke bare satt der å så på. Avsluttet dagen med pizza på restaurant.

Dagen i dag har vært minst like bra.  Vi gikk oss tur der Live bestemte hvor vi skulle gå, og ikke overraskende var vi tilbake i skolegården. En tur på verandaen til mormor i strålende solskinn før vi hentet Tuva og det ble vaffelbesøk hos oss i ettermiddag og vannkrig på plenen. Det kjennes godt på huden og kroppen at vi har fått sol, og vi har jaggu utnyttet finværet de fire dagene i år vi har hatt sommertemperatur også. I morgen er det meld regn (IGJEN!)

Ettersom Arild er mer borte enn vi har vært vant til, blir det ekstra mange beskjeder fra meg, og jeg kan fort bli "masete". Derfor tror jeg det er viktig og sette av tid til hver enkelt av og til for å skjemme de bort litt og ta de litt bort fra hverdagen. I morgen er det Tuvas tur og vi har planer om busstur ned til byen for å kjøpe inn litt til skolestart og lunch på cafè. Håper dere har hatt ei fin helg.
Klem

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag