12.05.2015

Vinner av gavekort

Vinneren av gavekortet fra nameit med en verdi på 500,- ble Fru Heidi. Gratulerer! Send meg en mail på stinelervik@gmail.com så skal jeg bringe det videre =)

Dagen hos oss startet bra med solen inn vinduet da vi skulle stå opp. Arild dro tidlig i dag for å rekke et fly og nye 14 dager på jobb. Jentene var overraskende opplagte og virket motivert for to dager i barnehagen før ny langhelg.

Jeg har kommet meg på jobb og føler fortsatt jeg står og svaier. Kroppen bruker tid på å omstille seg fra sjø til fast land, men jeg håper svimmelheten gir seg snart. Kanskje en dum dag å begynne på, men jeg har min første fastedag på 5:2 dietten i dag. Håper det er noe for meg, for jeg føler meg ganske så motivert =)
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag