05.05.2015

Mai er festtid!

//Annonse

Mai er her, og personlig er det en måned jeg er veldig glad i. I tradisjon tro dro vi med oss jentene på tivoli 1. mai. Jeg gjorde alltid det da jeg var yngre, og tradisjon ble vidreført da Tuva var lita. Live er med på de minste karusellene, men ble ganske så stolt da hun dro inn førstepremien, en Supermoose" på et av spillene. En skikkelig kosedag og Tuva hadde med ei venninne, og sammen fløy de høyt og lavt og ville være med på alt.

I dagene som kommer får vi forhåpentligvis en forsmak på sommer, man finner i lettere sko, sommerkjolene taes fram, og trærne begynner å spire. Det er så mye liv i mai. Konfirmasjoner feires, vi har vår egen nasjonaldag og man begynner å samle venner og familie til verandakos med grilling og kanskje et glass vin etter en lang, mørk vinter.

Til en slik festmåned må man selvsagt ha festklær i orden. Mange bruker bunad eller festdrakter, men av og til er det godt å ha noe lettere å bytte i. Jentene har festdrakter i ulike størrelser som både er kjøpt og noen hjemmelaget da vi har ei strikkeglad oldemor på Hitra.

I år har vi mottatt nydelig festtøy fra name it. Jeg fikk fritt velge blant flotte kjoler, tøffe shorts og kule t-skjorter og fant noe som virkelig falt i smak hos jentene. Nettbutikken bugner av flotte varer, og under ser du et knippe av mine favoritter.

Vi måtte selvfølgelig prøve klærne på, og de har allerede planlagt neste anledning de skal pynte seg litt ekstra.















Har dere festantrekkene klare?
Hvis ikke har du nå en unik mulighet til å vinne et gavekort på 500,- fra name it!

FOR Å DELTA:-Gå inn på webshoppen til NameIt-Finn ditt favorittprodukt og legg linken i dette kommentarfeltet.

Jeg trekker en vinner søndag 10.mai!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag