27.05.2015

Ja takk til glatte legger

//Annonse
Våren er godt i gang og sommeren nærmer seg med stormskritt. Jeg krysser alt jeg har for at vi skal få en like fin sommer i år som vi hadde i fjor for det er det man kan kalle en drømmesommer! Vi hadde lange varme dager på verandaen, bassenget stod oppe hele sommeren, blomster i hagen og et bugnende plommetre ble resultatet. Man kan bare håpe på gjentagelse.

Men, som kvinne er det også litt "jobb" med sommerkroppen. Vekta står slik den har gjort, så noe bikinikropp er det ikke i år heller, men jeg skal jobbe med fargen i den kommende tiden. En annen ulempe med mindre klær er kroppshår!
Alle vet hvor irriterende det er med stikkende, hårete legger og hvor kjedelig det faktisk er å barbere seg. Jeg har høvvelen i dusjen, men av og til dropper jeg det bevisst for det er så kjedelig. Faktisk kan hårfjerning i seg selv være et sant mareritt! Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har silblødd fra beina fordi jeg hadde kuttet meg med barberhøvelen, sviende hårfjerningskremmer, og voks har jeg ikke en gang turt å prøve ut.

Da passet det meg yppelig at jeg ble spurt om å teste ut Philips Lumea. Hårfjerningssystem ved hjelp av lysimpulser. Profesjonelt resultat, og det beste av alt: jeg gjør det enkelt selv hjemme på badet!



Hårfjerning for hjemmebruk Philips Lumea, er lysbasert teknologi ILP (Intense pulsed light) som bruker forsiktige lyspulser på hårrøttene. Dette fører til at hårrøttene blir inaktive: håret faller av naturlig og gjenveksten reduseres. Lumea kan brukes på bein, armhuler, bikinilinje på armen og i ansiktet. Når man først begynner kan man bruke Lumea annenhver uke i ca 6 uker. Deretter etter behov for å opprettholde glatt hud
Kliniske studier viser betydelig hårreduksjon etter så lite som fire behandlinger annenhver uke.

Da den krever gjentakende behandlinger for et varig resultat fant jeg ut at det var lurt å begynne allerede nå. Jeg har tatt mine første behandlinger og overrasket over hvor mildt det er. Jeg gruet meg litt for om det ville gjøre vondt. Det kan bli litt varmt, men ikke smertefullt.
Fordeler med Philips Lumea
  • Kan brukes i ansiktet
  • 5 justerbare innstillinger for en skånsom bruk
  • Kan brukes på sensitiv hud og sensitive områder
  • Den er trådløs
  • Har et godt grep og lett å komme til på bakside av legg
  • Enkel og håndtere
  • Integrert UV filter som beskytter huden
  • 2 års garanti
  • For deg med naturlig sort hår, brunt hår eller mørk blondt hår
  • Ingen ekstradeler, ingen skjulte kostnader
  • Kjapp og effektiv


Jeg kommer tilbake med resultater etterhvert =)
Vil du lese mer kan du gå inn på Philips sine hjemmesider eller se videosnutten jeg la med =) 

2 kommentarer:

  1. Ser det er mange som har fått prøve ut denne, og jeg håper vi lesere får et skikkelig ÆRLIGT svar tilbake etter noen måneders bruk:)
    For hvis dette funker, så er det jo nesten en revulasjon!! :))

    Ha en fin fin kveld ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det lover jeg =) Har bare prøvd et par uker enda jeg, så ingen resultater enda, men sies rundt 4-6 uker så jeg venter spent =)

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag