29.05.2015

I'm back!


Det ble en kort affære på ny bloggplattform!
Ting fungerte ikke helt på den måten jeg hadde håpet, og når bloggen blir overfylt av reklame jeg ikke kan gå god for så fant jeg ut at jeg savnet denne bloggen. Dessuten så jeg mange av leserne mine forsvant, og det var vanskelig å følge med via mobil og nettbrett. Jeg kunne selvfølgelig gitt det mer tid, men magefølelsen sier jeg skal fortsette her
.
Det som var hyggelig med bloggbytte i mars var at jeg kom meg kjapt inn på topplista over familiebloggerne. Så gøy å se at faste besøk fra fantastiske lesere gjorde at jeg holdt meg stabil der, men jeg håper leserne som oppdaget meg da blir med over nå som jeg er tilbake hos blogger.
Jeg kommer til å savne samholdet på en så "liten" plattform. Man blir som en liten familie så det er litt rart å gå ut av noe som man har blitt glad i også, men nå er valget tatt og nettsiden fjernet.

Utseendemessig er det mye av det samme som før på bloggen. Jeg har oppdatert oppskriftene under headeren da jeg har fått beskjed om at noen hadde falt ut, men nå skal alt være på plass igjen. Håper de kan være til inspirasjon. Jeg gleder meg til fortsettelsen 

Ha en fin fredag
 
PS: Legg inn www.stinelervik.blogspot.com i din bloggrull for oppdateringer

Følg meg gjerne:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag