30.05.2015

Dåpskake til Hedda

Hei og god lørdag =) 
Nå har jeg endelig kommet hjem i sofan og lagt beina høyt! Denne uka har det vært en del på planen, men nå er jeg i mål. Var innom jobb en snartur og hjalp til med goodiebags og tilbud i butikken da det var arrangert en sykkeltour med Thor Hushovd som startet rett utenfor butikkinngangen - det var gøy!

Dåpskaken til Lives tremening fòr også akkurat ut døren, så om man ser bort fra helgavasken som skulle vært tatt, så har jeg nå tatt helg. Jeg har funnet ut at husvasken går ingen vei, så kan liksågodt nyte helgen med bare fri. Her kommer iallefall bilder av dåpskaken som er inspirert av flotteste  Tonerose Design








post signature

1 kommentar:

  1. Så utrolig DYKTIG du er på kaker altså!!
    Denne var bare helt nydelig ♡

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag