25.05.2015

Dåpskake til Filip

Hei og god mandag!

Jentene og jeg har akkurat kommet hjem fra en trivelig helg på Fjellvær. Mammas barndomshjem som vi besøker så alt for sjeldent. Vi dro sammen med min mamma og mormor, min onkel og hans to barn. Ruskete vær og kaldt vind, men vi har kosa oss masse med mat, vin og barnelatter fra morgen til kveld. Når det har vært oppholds har vi vært ute, i fjøset for å hilse på kalvene, låven og hoppe i høyet, vi har satt potet som vi skal ta opp til høsten, samt en tur på Knarren for softis, konsert og trylleshow.

I morgen kommer Arild hjem igjen fra sin tredje arbeidstur. Vi har ryddet ut av baggene våre og snart ligger det an for en rolig sofakveld.
Må bare vise bildene fra dåpskaken jeg laget før helgen. Alt (bortsett fra snørene) er spiselige.










post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag