21.04.2015

Morning glory

Jeg merker at "alenemor" tilværelsen gir lite tid til bloggen. Lite tid til det meste egentlig, da dagene fylles opp med morgenstell, levering i barnehage, arbeidsdag, henting, middag, aktiviteter og deretter legging. 

Selv om det er mer slitsomt enn det jeg er vant til har jeg klart å sette pris på alenetiden og avslappingen jeg får etter barna har sovnet. Jeg merker at jeg trenger alenetiden på en helt annen måte enn når vi er to som tar oss av allting.

I går hadde vi  hjemmedag alle tre. 
Vi fikk ryddet litt utenfor, raket plenen og satt opp trampolinen til stor glede for de små. Jeg fikk plantet litt frø som forhåpentligvis gir flotte blomster og grønnsaker når sommeren kommer. Jentene synes det er stor stas og hjelpe til, så vi satser på gjentakende suksess fra i fjor.

 I dag er Live og jeg hjemme da hun er litt pjusk. Men siden våren og varmen har kommet til Trøndelag må vi prøve å ta oss en trilletur. For jeg kan ikke beskrive hvor godt det var å våkne litt før klokken 7 med solen inn igjennom soveromsvinduet.
Håper dere har en fin start på uka!

Stay tuned, for legger ut en giveaway i løpet av kort tid i samarbeid med Lego Duplo

Ingen morgen uten en stor kopp kaffe full av deilig cocosafett

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag