17.04.2015

Hair Volume -sluttresultat-

//Annonse
I januar begynte jeg på Hair Volume. Som mange av dere vet så jobber jeg allerede i helsekost og har solgt masse av Hair Volume til fornøyde kunder, så da jeg ble spurt om å teste den ut selv måtte jeg gripe sjansen. Etter 12 uker er det på tide å fortelle dere litt om mine erfaringer.
Hair Volume er en en ny generasjon kosttilskudd som styrker håret. bevarer fargen og hindrer håravfall. Det er et naturlig produkt som inneholder eple, hirse, kjerringrokk, bukkehornkløver, biotin, sink og kobber. En tablett om dagen er alt som skal til! Eple er blant annet en vekstfaktor til håret, vitaminene og mineralene gir næring til hårrøttene og kobber bevarer hårpigmentet for å trekke fram noen av ingrediensene. OBS: skal ikke brukes av ammende
Etter år med striping, hjemmebleiking, svangerskap, amming og unger som henger i håret bar det tydelig preg av at det var slitt og ville ikke vokse noe særlig. Etter jeg klipte meg kort da Live var lita ville det på en måte aldri bli langt igjen. Jeg synes håret gjør så mye med personlighet og derfor ganske viktig for meg å ha et sunt, friskt og fyldig hår.

Jeg har tatt en tablett hver dag i 90 dager. Prøver å gjøre det til en god rutine sammen med frokost, men det hender jeg har dårlig tid, så da har jeg lagt et brett i veska som jeg kan ta når jeg kommer på jobb. Det første jeg merket etter ca en måned var at neglene var blitt sterkere. Plutselig kunne jeg støte bort i ting uten at de knakk, og de vokste fortere. Senere har jeg sett håret mitt har begynt å vokse i lengden, og jeg har fått "ammehår". Nye hårstrå har dukket opp, spesielt rundt panna ser jeg nye hårstrå som kommer fram. 

 Største fordelen jeg har hatt med Hair Volume er at jeg ikke har mistet så mye hår.
Hårtap kan tære på selvtillitten uansett kjønn og alder, og jeg har kjent på følelsen der jeg står i dusjen og drar av store klaser med hår. Det tyder på ubalanse i kroppen, hormonelle endringer, stress eller varierende næring i kosten. Heldigvis er det satt en stopper for det med tablettene. Jeg har allerede anskaffet meg mer og kommer til å fortsette utover våren og sommeren.

Ulempen kan for enkelte være at tabletten er litt stor. Jeg har aldri hatt noe problemer med å få ned tabletter, men hvis du sliter kan det være lurt å dele den med en kniv f.eks
Hair Volume får du kjøpt i alle landets helsekostforetninger eller på New Nordics hjemmeside HER
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag