23.04.2015

GIVEAWAY - Lego duplo

Er dere klare for en ny giveaway? Enten om du leser jevnlig, eller ramler innom for første gang så vil jeg gi noe tilbake til dere. Denne gangen har jeg fått med Lego DUPLO®
Den nye Duploserien Min første gård og Min første traktor er rettet mot små barn mellom 1,5 -3 år. Duploserien er fargerike og dekorative klosser som hjelper nysgjerrige små barnehender til å lære mer om livet på bondegården gjennom lek.

Med Min første traktor kan du laste på deilig fargerik frukt som gjør dette til gøy læring for de minste. 
Min første gård kan barna lære om livet på bondegården og hva slags mat vi får fra dyrene.


Jeg får dele ut ett av hvert sett, så her blir det to vinnere!
Legg igjen en kommentar i dette innlegget, og jeg trekker vinnerene torsdag 30.april. Husk å legg igjen mailadresse
Lykke til, og spre gjerne det gode budskap
Konkurransen er avsluttet
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag