26.04.2015

Cozy sunday

Titter innom fra en solfylt søndag i vakre Trondheim.

Etter dager med snø, vind og regn var det godt å kunne sitte ute i solveggen igjen. Gårsdagen ble tilbragt innendørs da jeg skulle sette inn en ny kommode i gangen. Greia med meg er når jeg først begynner med et prosjekt, så kommer jeg på nye ting, og plutselig stod hele stua på hodet. Klær ble sortert, søppel ble kastet og små rot som man samler på gjennom tiden ble sortert og plassert der det skal være. Det tar jaggu tid.  Planen er å være ferdig til Arild kommer hjem.

To uker alene med jentene har gått fort. Overgangen ble ikke så skummel som jeg hadde trodd, så hjelper det masse at det er lysere dager og jentene er mer utendørs. Hadde vi gått oppå hverandre hver ettermiddag og helg tror jeg at jeg hadde gått på veggen etter få dager. 

 Tuva begynner å utvide horisonten, og oppsøker venner som bor lengre unna. Som mamma er det en rar følelse å gi slipp. Hun har ikke fått gått lengre enn lekeplassen og tunet vi bor i før i år. Nå virker det som hun trenger litt mer plass og jeg må prøve å slippe strikken litt. Tiden der hun bare vil leke rundt meg er nok over.

Nå skal vi gjøre oss klar til middag hos min mormor. Kan ikke beskrive hvor godt det er å ha familien i nærheten
Ha en super søndag



post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag