28.03.2015

Påskeferie del 1

Det er lenge siden det har vært et skikkelig hverdagsinnlegg fra denne kanten, men nå som vi har kommet til Hitra og tatt ekstra lang påskeferie er det på sin plass. Jeg jobbet inn slik at jeg fikk fri på fredag, så etter en rolig frokost satte vi kursen utover mot Hitra og mine besteforeldre. Her ute har våren kommet for fullt og det er deilig å kjenne sjøluften i hele kroppen. Siden Tuva skal være til pappan sin i påska har vi tyvstartet litt på påskekosen og var på påskeeggjakt i går.
Stor stas for store og små!



I dag våknet vi til strålende sol og lite vind: en perfekt utedag. Båttur, lete etter småkrabber i fjæra, og være ute i strålende sol gjør godt etter en lang og mørk vinter. Jeg merker jentene stortrives her ute da de kan gå fritt mellom husene og mye natur å boltre seg i. Tuva er veldig selvstendig og finner på mye som ikke er mulig hjemme i byen. Håper været fortsetter å være fint fremover slik at vi får vært litt ute.

Knarrlagssund i solskinn: det finnes ikke noe vakrere







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag