09.03.2015

Lives soverom etter oppussing

Jeg elsker den nye hverdagen! 
Etter jeg gikk over til bare en jobb har jeg nå fridag hver mandag, og i dag ble det tid til ei gammel venninne på lunch og oppdatering på hva som har skjedd i det siste. Jeg har vært en utrolig dårlig venninne i lang tid, egentlig etter jeg fikk barn, så godt å sette av mer tid til det igjen.

En annen ting jeg hadde gledet meg utrolig til var å få ferdig Lives soverom. Arild har virkelig stått på for å få dette ferdig, og nå er det kun listverk som manglet, men jeg har en stygg uvane om å stresse med ting, så jeg har allerede begynt å flytte inn på rommet hennes. Det er mye som skal på plass enda med hyller og bilder, men nå har vi endelig byttet ut gammelt panel og signalblå vegger med lillatoner og hvit. Jeg lar bildene snakke for seg, så kommer det heller et større bilderas i dagslys når ting er mer på plass.

Ha en fin mandag


 Lives flotte kjøkken fra Jollyroom! (sponset) Kommer mer om det når vi har fått testet litt. Klikk her for å komme til nettbutikken og kjøkkenet 


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag