23.03.2015

A touch of yellow

Hei og god mandag dere!

I går dro altså kjæresten på jobb for første gang. Det var kjemperart å se han gå inn mot flyplassen alene, vite at han skal være borte fra oss i to uker. Vi har faktisk aldri vært borte fra hverandre så lenge, så det skal bli spennende å se hvordan det går. Det er jo snart påskeferie, og for min del betyr det hele familien rundt meg, så skal nok få dagene til å gå på et vis.

Vi tar påskeferie fra torsdags ettermiddag og må derfor skape litt påskestemning i heimen før vi drar. For første gang har jeg tatt inn litt gult i interiøret, og jeg liker det! Savner noen gule puter, men kanskje til neste år. En duk, blomst og noen gule lys gjorde susen og det er godt å få inn litt farge.

Her er noen bilder av vår stue med en touch of yellow










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag