26.02.2015

Vinner av 3mnd forbruk Hair Volume

Hei og god torsdag!
Travle tider i heimen, og lite tid til blogg og alt annet føler jeg. Sykdom i helgen som var, siste arbeidsdag på Frk Wickstrøm for min del i dag og dans. Jeg har en kake som skal leveres til helgen og vi har begynt å pusse opp soverommet til Live.
Men jeg har ikke glemt å trekke en vinner av 3 mnd forbruk av Hair Volume.
Først må jeg si det er "laber" påmelding for tiden, det samme med kommentarer, men det gir selvfølgelig større vinnersjanse til de som ville delta

Jeg har tatt en tablett Hair Volume nå siden midten av januar og føler at den har hjulpet meg. Var til frisøren på lørdag for å klippe vekk slitte tupper, men synes håret er lengre nå enn tidligere så ingen tvil om at det vokser fortere. Håper å kjenne mer på volumet også når jeg har brukt det i minst tre måneder. Får også mange gode tilbakemeldinger fra kunder på Life om dette produktet, så dette har jeg virkelig tro på. 

Så trekte jeg ut en av dere som meldte dere på via Random.org, og vinneren har nå fått mail av meg, og den heldige ble


Hvis du ikke ble den heldige, men fortsatt har lyst til å prøve Hair Volume kan du ta deg en tur til din nærmeste helsekost, eller bestille fra New Nordics hjemmesider HER

Håper dere har hatt en fin uke så langt! Her blir det langhelg på grunn av planleggingsdag, og fri hver mandag på meg fremover - det kjenner jeg blir godt!
post signature

1 kommentar:

  1. Så gøy, tusen takk! Nå ble jeg glad. Jeg har ikke fått mailen av deg.
    Hilsen Tina
    Tinaeline@hotmail.no

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag