05.02.2015

HairVolume update + giveaway!

Hei og god torsdag!
Blogger fra sofaen i dag da jeg ligger hjemme med influensa. Beina har blitt tunge som bly, halsen er sår og formen er sjaber. Hadde vært godt å hatt litt energi så man faktisk kunne gjort noe fornuftig når man først er hjemme, men alt jeg gidder er å zappe mellom tv kanaler og sove
.
Siden jeg er hjemme og har god tid til blogging så tenkte jeg å oppdatere litt hvordan det går med Hair Volume. Første innlegg kan dere lese her.
Jeg tester ut hårvitaminkapselen Hair Volume fra New Nordic og tatt disse siden midten av januar.
Hair Volume skal gi styrke til håret, bevare fargen og hindre håravfall og ta en tablett om dagen er alt jeg trenger å gjøre for å oppnå dette. Dette er et helt naturlig produkt og fører ikke med seg noen bivirkninger. Den inneholder eple som er en vekstfaktor til håret, vitaminer som gir næring til hårrøttene, kobber for hårpigmentet og hirse og silica.  (skal ikke brukes av ammende)

Foreløpig merker jeg ikke så mye på volumet i håret. Men jeg vet at det tar tid for kroppen å ta opp alle næringsstoffene og til at det vises i håret så det har jeg faktisk ikke forventet etter så kort tid, men jeg føler håret vokser litt fortere enn før, samtidig har jeg aldri hatt så sterke negler. Produktet sier veldig lite om negler, men det er jo ingredienser i den som absolutt er nyttig for neglene, så jeg tror det er Hair Volume sin fortjeneste. 

KONKURRANSETID
En av mine lesere kan være med å teste Hair Volume! Alt du trenger å gjøre er å skrive
"JEG VIL VINNE HAIR VOLUME FRA NEW NORDIC" i kommentarfeltet sammen med din e-post adresse så trekker jeg en vinner om to uker! (uke8)

Om ønskelig kan du kjøpe Hair Volume på helsekost eller i New Nordics webshop
Kommer i 30 eller 90 tabletter og som jeg anbefaler alle mine kunder i helsekosten bør du ta det i hver dag i minst tre måneder for å få best mulig resultat
Så hiv deg med, og lykke til
: 
 
post signature

12 kommentarer:

  1. JEG VIL/ ØNSKER VELDIG VELDIG GJERNE Å VINNE "HAIR VOLUME FRA NEW NORDIC" :D
    (ida_mabb16@hotmail.no)

    Klem klem

    SvarSlett
  2. JEG VIL VINNE HAIR VOLUME FRA NEW NORDIC
    =)
    jannenatalie@gmail.com

    SvarSlett
  3. JEG VIL VINNE HAIR VOLUME FRA NEW NORDIC
    =)
    jannenatalie@gmail.com

    SvarSlett
  4. JEG VIL VINNE HAIR VOLUME FRA NEW NORDIC

    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  5. JEG VIL VINNE HAIR VOLUME FRA NEW NORDIC!;D karsol12@gmail.com

    SvarSlett
  6. JEG VIL VINNE HAIR VOLUME FRA NEW NORDIC
    fabiola.zurita@hotmail.com

    god helg !!!

    SvarSlett
  7. Jeg vil vinne Hair Volume fra New Nordic :)
    julie_steinnes@hotmail.com

    SvarSlett
  8. JEG VIL VINNE HAIR VOLUME FRA NEW NORDIC

    vigdisw_@hotmail.com

    SvarSlett
  9. "JEG VIL VINNE HAIR VOLUME FRA NEW NORDIC"

    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  10. JEG VIL VINNE HAIR VOLUME FRA NEW NORDIC :D
    Håret mitt trenger redning :O

    noliita@hotmail.com

    SvarSlett
  11. JEG VIL VINNE HAIR VOLUME FRA NEW NORDIC ��

    Hilsen Tina.

    Tinaeline@hotmail.no

    SvarSlett
  12. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    BORROWERS APPLICATION DETAILS


    1. Name Of Applicant in Full:……..
    2. Telephone Numbers:……….
    3. Address and Location:…….
    4. Amount in request………..
    5. Repayment Period:………..
    6. Purpose Of Loan………….
    7. country…………………
    8. phone…………………..
    9. occupation………………
    10.age/sex…………………
    11.Monthly Income…………..
    12.Email……………..

    Regards.
    Managements
    Email Kindly Contact: urgentloan22@gmail.com

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag