14.02.2015

Fridayfeeling + navnefestkake til Theo

Hei og fin fredag!
Føler jeg har ventet på denne dagen i evigheter, selv om uka i seg selv flyr fort forbi. Men det er noe spesielt med fredager synes jeg. Det å ha to hele dager fri foran seg med kjæresten og jentene er en god følelse. Skal riktignok jobbe noen timer i morgen, men tar med meg eldstejenta, så det blir bare kos.

Noen som så Thomas Numme "føde" på Senkveld forresten?
Jeg lo og grein om hverandre og føler jeg husker hvordan riene var da de sto på som verst under mine fødsler. Det er noe  med skadefryd, og jeg er spent på hvor ekte de skapte riene er i forhold til en vanlig fødsel. Så får man ikke de fysiske smertene i det å faktisk presse ut et barn, men gøy å se!

Kvelden har blitt tilbringt på kjøkkenet i kveld.
To skjønne små skal ha navnefest og dåp i helgen så jeg står nå å gjør ferdig siste rest på den siste kaken. Min lillebror var innom og hentet denne i dag. Han skal være fadder til en liten tass i morgen og da måtte jeg selvfølgelig stille med kake.

Ha en fin fredagskveld da 








post signature

2 kommentarer:

  1. Wow for en fantastisk flott kake��

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag