28.02.2015

Dåpskake til Sofie

God kveld!
Jeg har akkurat overlevert min første bokkake som var til Sofies dåp i morgen. Den ble akkurat slik jeg så for meg og det merkes at planlegging er en fin nøkkel til resultatet. Jeg har blitt veldig inspirert av de fantastiske kakene til Tonerose design og en annerledes kake enn de jeg har laget før. Kjempegøy prosjekt.

Nå er barna i seng etter en lang dag. Tuva har vært på bursdag til ei gammel barnehagevenninne og vi har fått i maling til Lives rom. Nå nærmer det seg sluttfasen og det skal bli godt å få orden på overetasjen igjen. Håper dere har en fin kveld. Her blir det sofa og tv underholdning.











2 kommentarer:

  1. Så fantastisk fin!! Du er så flink snuppa :D

    SvarSlett
  2. Så utrolig flink du er. Skulle ønske jeg hadde tolmodighet til å lage så lekre kaker..

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag