19.02.2015

Dåpskake til Astrid Johanne

For en dag! Det er godt å tenke at fredagen er like rundt hjørnet, og en helg med lite planer står for tur. Ble tur på lekeland etter barnehagen i dag da eldstejenta var bedd i bursdag,så da fikk hu minste være med å springe av seg litt også. Jeg blir helt tappet etter noen timer med så mye lyd og klatring i stativene, så nå skal det bli godt å finne sengen snart.

Lørdag har jeg bestilt meg frisørtime.
Jeg tørr ikke si hvor lenge det har gått siden sist time (okey da, 6 mnd) så det skal bli godt å få litt mammapleie igjen. Slitte tupper skal bort og ny farge skal i. Jeg kjenner jeg er klar for forandring, så jeg skal legge alt i hendene på frisøren denne gangen. 

Tenkte å vise dere sist helgs andre dåpskake til lille Astrid Johanne før natten faller på
God helg da, dere!







 post signature

1 kommentar:

  1. Du er så flink!!
    Perfekte kaker, heldige de som får de :))

    Skal du forresten slutte hos FrkW?
    Så de søkte nye "internettfolk" :)

    Ha en flott helg, fine du:)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag