06.01.2015

Pink, it is!


I går skrev jeg litt om ønsket kontraster her hjemme.
Jeg ønsker å friske opp med litt farger nå som vi kommer til å se mer dagslys i tiden framover og det blir koseligere hjemme også med å bryte litt med kontraster synes jeg. Da jeg flyttet hjemmefra hadde jeg jeg ren sort/hvit stil. Jeg ble etterhvert lei av den stilen, og byttet til hvit og grått da vi kjøpte leiligheten i 2011. Siden den gang har vi fått inn litt naturelementer, litt sort og nå er det på vei vårlige kontraster i grønt og rosa.

Jeg gleder meg til å fylle vår store, tunge grå sofa med farger og mønstre - fargerike knitrende tulipaner på bordet og solen som snart titter inn gjennom litt for møkkete ruter. 
Ha en fin kveld

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag