05.01.2015

Kickstart på hverdagen

Hei i natten!
Hånden på hjertet, så synes jeg det var godt å komme igang med hverdagen igjen. Få opp jentene til riktig tid samt det å få noen timer ut av huset i løpet av dagen gjorde underverker.  Det siste av jula er ryddet ut av stua nå som nye gardiner har kommet opp, og det kjennes godt.

Jeg er inne på tanken om å få inn en ny farge, men enda ikke bestemt meg. Rosa, blå eller sjøgrønn er favorittene så får vi se iløpet av vinteren/våren hva det blir til. 

Andre som er i gang med hverdagen igjen? Deilig med ferie altså, men godt med hverdag også



post signature

1 kommentar:

  1. Her i huset er vi også veldig klare for hverdag igjen. Gleder meg til vi får avklimatisert oss skikkelig, og ting begynner å flyte litt bedre. Skal bli godt med nytt år nå.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag