08.01.2015

Hey!

God kveld dere!
Nok et sent innlegg fra denne kanten, men med senvakt på jobb i dag går timene i ett, både før og etter arbeidsdagen.

Før jobb rakk vi å henge opp speilet over sofaen. Jeg synes det ble mer koselig i stuen da vi fikk dempet veggen litt, samt at speilet reflekterer mer lys. Jeg rakk til og med å bake brød!
Er det en ting jeg ikke er særlig god på er det brød - grovbrød altså. 
Foccacia, loff og urtebrød er superenkelt og holder seg saftig mange dager etter steking, grovbrød derimot er litt godt som nystekt og resten havner i søpla.  Ny oppskrift - nytt mot. Holder deg seg godt i et par dager kommer det oppskrift på bloggen.

Jeg ser fram til helg nå.
På lørdag fyller jeg år og storfamilien kommer på kaker på søndag. Vi har fått tak i ny seng til Tuva så forhåpentligvis blir det litt ommøblering på hennes rom i helgen også.
Har dere gjort noe spennende?






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag