14.01.2015

Frostkake

Dagene har gått i ett med bursdagsfeiring, etterdønninger etter juleferie, husvask  og nå frostkake til bursdag i morgen. Ei jente fyller 8 år og da er selvfølgelig Frost storfavoritt. Håper kaken faller i smak.

Nå har jeg formiddagen fri og endelig sett litt dagslys igjen.
Det er mørkt når jeg går til jobb og mørkt når jeg kommer hjem, så litt sollys hjalp i sinnet nå kjenner jeg. Huset er ryddet og det er godt å pussle med sitt i fred og ro

Ellers har Live overtatt Tuvas gamle seng, og hun har fått en større seng med overnattingsmuligheter, så vært litt kaos i andre etasje de siste dagene, men nå begynner ting å komme på plass.
Skal se om jeg får tatt noen bilder der inne før alt står på hodet igjen.
Ha en fin dag, dere =)
post signature

1 kommentar:

  1. Kjempeflott kake! Håper den falt i smak!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag