18.01.2015

Friluftshelg

Hei!
Da var det søndag igjen og jeg motiverer meg for en arbeidsom uke på jobb da mamma er på ferie. Helgen har blitt satt av til familie og telefonen har nesten ikke vært påslått siden onsdag - det har vært godt til hodet. Både i går og i dag tok vi med oss tursekk i skogen, grillet pølser, aket, spikket og kosa oss rundt bålet. Hodet er langt i fra vant til så mye friskluft, så nå ligger jeg som et slakt i sofaen.

Det har vært skikkelig godt å vært så mye ute, og jentene har virkelig storkosa seg med all oppmerksomhet og friskluft de har fått i helgen, så det har herved blitt mitt nyttårsforsett: være mer ute.

Håper dere har hatt ei knall helg

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag