30.01.2015

Feelgood fridag

Hei og riktig god fredag!
Jeg ser nå at det har vært veldig lite blogging den siste uka, og jeg kan skylde på at det er mye som skjer i hverdagen. Tuva har begynt på dans, og det å ha noe å rekke om ettermiddagen er veldig uvant. Gøy å ha noe å gå til, og tror vi har truffet ganske bra når det gjelder interesse for rytme og musikk. Spennende å se om hun beholder interessen for det i årene som kommer

Jeg har sagt opp min stilling som blogger for Frk Wickstrøm etter lange uker med mye tenking. Det har vært gøy å jobbe med både klær og interiør, men nå føler jeg min tid der nede er over. Jeg kommer til å bli mer på Life, samt en dag med hjemmekontor når jeg får tankene ut i praksis. Nye prosjekter venter og jeg er åpen for nye ting. Det blir spennende å se hvor mye av det jeg klarer å gjennomføre.

Jeg er litt sånn at når først en forandring skjer så skal jeg rydde opp i så mye annet også.
 Sorterer tanker og rydder skap og skuffer for å få fred inni meg. Jeg må ha det oversiktlig både rundt meg og inni meg. Jeg har også bestemt meg for å flytte bloggen over til Familieprat.
Det er noe jeg har tenkt på lenge, men nå gjør jeg det. Håper på nye bekjentskaper og flere treff.

Mandag har jeg motivert meg til å starte med Supercleanse - et ti dagers prosjekt med Super Nature. 
Kommer til å skrive mer om det over helgen - kanskje flere vil henge seg på.
Så venter innskriving på skolen for eldstejenta, men aller først venter julebord i Åre/Sverige med herlige damer. 
Gjør som 2100 andre; følg meg på Instagram.
Du finner meg under stinelervik

GOD HELG

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag