25.01.2015

Carven på veggen

Hei og god søndag!
Jeg fikk sove ut lengre enn vanlig i dag og våknet opp til ferdig frokost. Perfekt start på dagen, spør du meg. 

I dag ville jeg vise dere min nye veggpynt som jeg kjøpte for pengene jeg fikk i bursdagsgave nå i januar. Har sett etter en slik lenge, og fant en jeg likte godt på Tuvas Hus. De holder til i Klæbu, så jeg sendte samboern oppover for å hente noen dager etter da jeg ikke liker å sitte å vente på slike pakker. Nå er den opp på veggen over spisebordet, og mor i huset er strålende fornøyd.

Nyt dagen, dere!




post signature

2 kommentarer:

  1. Den var veldig fin! Hvilken farge har dere på veggen? vi har eggehvite smartplater, kanskje det er det samme? Så det ikke blir for likt tenker jeg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk =)
      Jeg tror det er kaffe latte vi har på veggen. Grei kontrast med hvite møbler synes jeg

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag