11.01.2015

27 år (igår)


Jepp, i går ble jeg 27 år!
Det er nærmere 30 år enn jeg er mentalt klar for. Om tre små år er jeg virkelig voksen og det er rart å tente på at jeg er "gammel"  -jeg var jo 19 i går, og jeg husker at mamma ble 30. Nå er jeg der snart selv.

Jeg har snart vært mamma i 6 år og da sier det seg selv at jeg ikke kan være tenåring.
Tuva har allerede mistet to tenner og nye er på vei. hun går på 5års klubb i barnehagen, fått interesser for bokstaver og tall, ivrer etter å lese og denne uka starter hun på dans.
Live har byttet over til juniorseng, bleiefri og jabber fra morgen til kveld. Jentene har blitt storjenter på kort tid og det er først da jeg innser at jeg blir eldre.

Samtidig som det er rart/skremmende hvor fort tiden går er det godt at man kommer seg videre også.
Jeg har fått til mye på mine 27 år og har (forhåpentligvis) mange mange år igjen til å lage nye minner og få mer erfaring.

Nytt år, ny alder - jeg er klar!
post signature

3 kommentarer:

  1. Hipp hurra for deg :)

    Klem C

    SvarSlett
  2. Tell me about it! og gratulerer så mye med overstått :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med overstått :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag