29.12.2014

Julen 2014

Hei og riktig god jul!
Hvordan går det med dere? Her har det gått i ett i to uker og jeg nyter for øyeblikket hjemmealene tilværelsen.

Julaften feiret vi her hjemme med mine foreldre, mormor, min lillebror, svigermor og hennes samboer, mammas samboer og hans far. 12 stk til bords! Etter det har vi vært noen dager i Bjugn til Lives oldemor før Tuva og jeg tok båten hjem i går. Hun har nå dratt til pappan sin og jeg har vært en tur på jobb. 

Tenkte å vise noen bilder fra julekvelden her hjemme.
Kom hjem til et vissent juletre, så nå er alt av julepynt tatt ned (ikke gardinene enda, da jeg venter på nye). Vi reiser bort på nyttårsaften så da er det godt å komme hjem til et ryddig hjem til et nytt år.

Hva har dere gjort i julen?















1 kommentar:

  1. Så deilig med fri. Vi valgte å ikke ha noe juletre i år. Vi feira ikke jul hjemme, så et tre ville uansett bare ha vært for stemninga, så vi droppa det rett og slett. Kommer sterkere tilbake neste år, håper jeg..

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag