17.12.2014

Julefred

Hei dere. 
Nok et sent innlegg fra denne kanten. Det skal bli godt å gå ut i juleferie om en uke da det er hektiske dager før jul. I går var det luciatog og foreldrekaffe i barnehagen og i dag kom jaggu juletreet inn i stua. Den etterlengtede lysekrona er nå koblet opp. 

Det er godt å krysse av alle tingene jeg ønsket å gjøre før julen kommer. Håper på å få opp speilet over sofan i morgen da jeg har formiddagen fri (før jeg skal til tannlegen og rotfylle en tann - wish me luck) Håper også på å ta en liten shoppingrunde for å bli ferdig med alt før helgen. Da kommer nemmelig verdens beste jenter på julebord her - og etter det har jeg bare tenkt å ta det rolig frem mot jul.

Hvor langt har dere kommet med juleforberedelsene?

post signature

1 kommentar:

  1. they have beautifully decorated !!! love greetings from angie

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag