20.12.2014

Ingen piker, vin og sang

Det var med tungt hjerte jeg måtte avlyse jentejulebordet jeg skulle ha i kveld. Men da Tuva hang over bøtta og sa "man må passe på barna sine når de er syke" måtte jeg bare innse at hun var ikke i form til å dra på overnatting. Så piker, vin og sang ble erstattet med sofakos og hjemmelaget pizza med veslejenta mi istedet. 

Samboeren og Live har reist til Hitra for helgen, så Tuva og jeg skal bare kose oss sammen og passe på å få den lille kroppen frisk igjen. Hadde vært gøy å dratt på julemarked i byen på søndag, men vi får se hva formen tillater. Krysser alt jeg har for at "djevelskapen" er ut fra huset før julaften.

God natt dere
 
post signature

1 kommentar:

  1. Usj da, så kjedelig...
    Masse god bedring til lille ♡

    Klem

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag