08.12.2014

GIVEAWAY: Personlig Almanakk


Nå har det gått en stund siden jeg ga noe tilbake til dere, så da Personlig Almanakk lurte på om jeg ville dele ut en slik til disse var jeg ikke i tvil!
Jeg skal snart til å bestille meg en ny almanakk selv - på det fjerde året.
Spør du meg er det ingen andre som kan måle seg med denne.

Du kan selv velge hvilken måned den skal starte på, størrelsen på boken, sette inn bilder og finne bursdager i familien med få klikk fra Facebook. Du kan velge linjære eller rutete sider bakerst eller lage rubrikker for ukas trening, huskelister, gjøremålslister eller andre ting du trenger å ha oversikt over for å få bedre struktur i hverdagen. En reddende engel i min hektiske hverdag der jeg noterer det jeg må huske, møter og timer på jobben.

Jeg pleier alltid å ha kalenderen fra januar til desember, men da jeg gikk på skole var det greit å følge skoleåret. De har også kommet med egne russesider for deg som er russ i 2015, så du finner garantert en form som passer deg.

Vil du vite mer så klikk deg inn på Personlig almanakk sin hjemmeside (link)
De har også laget en snapchat bruker der de vil legge ut spesielle tilbud, så følg pers_almanakk og få med deg de aller beste tilbudene!
For andre oppdateringer kan du også følge via Instagram @personligalmanakk eller lik de på Facebook her

Lyst på en valgfri almanakk?
Legg igjen en kommentar under dette innlegget og jeg trekker ut en tilfeldig av dere allerede på søndag. Lykke til, og husk mailadresse
post signature

21 kommentarer:

  1. JEG øsnker meg almanakk for jeg trenger å få litt orden i det rotete huet mitt! :p
    Fin blogg! Klem fra Rezi :)

    Sandvikrezi@gmail.com

    SvarSlett
  2. Ja det ønsker jeg virkelig ...

    SvarSlett
  3. Jeg ønsker meg en slik almanakk :-) Krysser fingrene :-)

    SvarSlett
  4. Ønsker meg VELDIG en slik almanakk :) Dette var nesten litt rart for jeg har flere ganger i dag tenkt på at jeg skulle gjøre alvor av å lage meg en personlig almanakk for 2015 - var faktisk inne på siden dems tidligere i kveld og tittet litt - også ligger det giveaway her på bloggen din nå når jeg var ute på en liten bloggrunde da søvnen ikke vil komme til meg... krysser fingrene for at det er en mening med dette sammentreffet ;) :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Glemte visst e-posten min - sivjuliet@gmail.com

      Slett
  5. Christina9/12/14 09:16

    Jeg tror dette ville utgjort en stor forskjell for meg.. Å være hjemme i mammapermisjon, men en storebror på to år krever sitt. Jeg har ikke lenger oversikt over hvor mange timer hos helsestasjon, lege, barseltreff eller andre avtaler som vi har glemt bare fordi jeg tror hukommelsen fremdeles henger med... Ammetåka er virkelig tjukk på nr to! Dette hadde vært en fantastisk førjulsgave! :)
    Bare å krysse fingrene for at jeg vinner! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Christina9/12/14 09:17

      Mail: christina_k89@hotmail.com

      Slett
  6. Har utrolig lyst på en sånn. :-)

    Mvh Sunniva
    Sunniva83@gmail.com

    SvarSlett
  7. Jeg prøver lykken jeg og...klarer meg ikke uten almanakk :)
    Mvh Monika T Aa (nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  8. Ja, en sånn vil jeg gjerne vinne:-)

    margrethe1123@gmail.com

    SvarSlett
  9. Jeg vil gjerne vinne en sånn :)
    Er jo litt over middels glad i å skrive lister og planlegge så ;)
    Ann Kristin
    ( annkbaar@hotmail.com)

    SvarSlett
  10. Prøver lykken jeg:) Super fornøyd med tidligere almanakker og nå er det dags for ny:)
    Silje - ejlis25@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Hadde ikke vert så ille å vunnet en slik:-)
    Maine_87@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Prøver lykken :) for en travel 3 barnsmor hadde dette vært midt i blinken :)
    Renathe.skotvold@gmail.com

    SvarSlett
  13. Har såååå lyst på en sånn en :)
    torunn_82@hotmail.com

    SvarSlett
  14. Ønsker meg veldig en slik, håper på å vinne:)
    camillawni(a) gmail.com

    SvarSlett
  15. Jeg skulle virkelig ønske at jeg vant en slik, for jeg sliter virkelig med å huske avtaler, prøver, innleveringer og andre viktige ting som skjer rundt meg. Jeg trenger også en slik for å skrive ned ting angående bloggen min og youtube kanalen min! Så en slik almanakk hadde vært perfekt! Mail : victoria.holtet@outlook.com

    SvarSlett
  16. Denne står høyt på ønskelista! Har sett mange innlegg om denne og hørt mye skryt, så jeg skulle gjerne fått testet en sjøl. Krysser fingra! :-)
    Gina - ginalisbeth@hotmail.com

    SvarSlett
  17. Ja, håper det blir meg �� Denne kan komme godt med i januar når jeg går ny jobb og mange spennende ting i møte ��
    Jmbreivik@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Hei! Så fin almanakk!! Jeg blir med å prøver lykken :)
    Mvh, Linn Merethe
    Mail; linnmerethebakke@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Ønsker meg veldig! Siljehvk@gmail.com

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag