14.12.2014

All by myself

Hei i natten! Flere som fortsatt er våkne?
Jeg har stått på kjøkkenet i kveld og forbered dåpskake til søteste Tobias. Jentenes tremening skal døpes i morgen og jeg har fått æren av å bake kake.
Tidkrevende, men utrolig gøy samtidig som det blir lettere og lettere for hver kake jeg lager merker jeg. 

Nå er det stille i huset.Tuva er til pappan sin og min samboer har tatt turen til Hitra for å  ha julebord med familien. Hektiske dager før jul så da må man splitte opp litt for å rekke over alt. Skulle gjerne ha vært med, men denne helgen ble Live og barnedåp prioritert. Det kjennes godt det også!

Vi har kosa oss på formiddagen med litt julegavehandling og lunch på City syd. Lørdagsgodteri og barnetv før hun la seg på pappan sin plass i sengen og sovnet med en gang. I morgen har vi store planer om barnetv på sengen og en tur med akebrettet i nysnø. 

Hadde igrunn store planer om å gjøre ferdig den siste oppryddingen før jul nå som jeg hadde kveldene for meg selv, men nok en gang innser jeg at man ikke rekker alt. Heldigvis noen kvelder å ta av i uka som kommer før det er klart for julebord med jentegjengen på fredag. 
Her kommer en liten smakebit på kveldens aktivitet.

HUSK: I MORGEN TREKKER JEG VINNER AV EN VALGFRI PERSONLIG ALMANAKK! TRYKK HER FOR Å MELDE DEG PÅ 
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag