18.12.2014

18.12.14



Gaaah, nå har jeg begynt på dette innlegget sikkert tusen ganger!
Tenkt ut masse jeg vil blogge om, tatt bilder og redigert, men må slette både tekst og bilder da jeg ikke føler at jeg får det til i dag. Kun noen timer med dagslys gjør også at det er vanskelig å få til fine bilder inne på denne tiden av året. 

Denne uka har vært preget av sykdom i hjemmet. Live har vært hjemme fra barnehagen hver dag, og i dag var det Tuva sin tur stakkar. Så i dag har vi jentene ligget rett ut på sofan og ikke gjort noen verdens ting.   Jeg håper formen deres er bedre i morgen, for da skal mor slå ut håret med jentegjengen. 

Som dere ser på bildet over er lyskrona kommet opp. HURRA
Jeg kom med forslaget en kveld at det kanskje var på tide, men fikk til svar:  "nei, vi tar det i morgen - jeg lover!"  Jeg vet hva det kan bety, så da må man hente fram kvinnelige hersketeknikker som funker hver gang. "Jeg gjør det selv" sier jeg og går i gang med makt på den pokkers lysekrona som har ligget slengt på forskjellige plasser i stua de siste ukene. Før vi vet ordet av det sitter jeg i sofaen med en pakke potetgull og han står og monterer lysekrona samme kveld. Great success 

Ha en fin kveld dere

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag