26.11.2014

When love takes over

Det er ytterst sjelden at jeg poster bilder av barna på bloggen, men i dag må jeg bare prøve å gjenskape litt av søskenkjærligheten som blomstrer for tiden! Det er så gøy når de blir mer jevnaldrende etterhvert som Live vokser opp, de deler mange av de samme interessene og kan i perioder leke veldig godt sammen. Det er herlig å se det sterke båndet mellom to søstre.

I går kom julekjolene jeg bestilte fra Ebay 11.november (!!!) noe som kostet meg i underkant av 100,- for to kjoler inkludert frakt. Link finner du her
Prinsesser som de er måtte de selvfølgelig prøve de på, og jeg lurte meg til å ta noen bilder før de ble alt for kveldstrøtte. Her er mine to herligheter før fotoshooten endte opp i et stort danseshow:






1 kommentar:

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag