12.11.2014

Start dagen med noe som er bra for magen

Hei igjen! Plutselig var vi halvveis i denne uka og Riga turen vår nærmer seg med stormskritt. Jeg klarer nesten ikke å vente til tre hele dager fri sammen med kjæresten uten å tenke på noe annet (bortsett fra å savne barna som er i gode hender til mormor, så klart) Glemme alt med jobb, klokken og husarbeid som skulle blitt gjort. Man trenger å lade batteriene i blant.


Uansett, vi fikk tilsendt et par bokser med biola sist uke for å teste disse. Verken jeg eller jentene drikker særlig mye kumelk, men om man først skal ta seg et glass gjør det godt med biola. Syrnet melk er dessuten bedre for magen da den inneholder gode melkesyrebakterier som finnes naturlig i magen. Her er noen fakta du kanskje ikke visste om Biola: 


Visste du forresten at 1/3 nordmenn har en eller annen form for mageproblemer?

Det er et skremmende høyt tall synes jeg, men det gir mening. Vi spiser mye "rar" mat som kroppen ikke er vant til å fordøye så kanskje et glass biola kan hjelpe deg litt på vei?

Husk: Er ikke magen god er heller ikke dagen god.
Hvilken er din biolafavoritt?
Min er bringebær









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag