20.11.2014

Rigatur

God kveld, godtfolk.
Titter innom for å gi et lite livstegn. Vi kom hjem fra Riga i går ettermiddag og jeg har tatt overraskende lite bilder, og de jeg har tatt er det få som egner seg på bloggen ser jeg. Vi var tre par som reiste nedover og kosa oss med god mat og drikke, litt shopping og ingen serverdigheter - faktisk.  Men lattermusklene har virkelig fått kjørt seg og jeg rakk til og med litt spa før hjemreise.

Jeg har hatt hjemmedag med pjusk Live i dag. Skikkelig sofadag, men veldig nødvendig, I morgen setter vi snuten mot Hitra og mer avslapping før julerushet starter.

Her er noen glimt fra turen:













1 kommentar:

  1. Så deilig med en liten ferietur. Riga har jeg aldri vært, kanskje jeg skal ta meg en tur? :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag